
Vélemények (22)
Ismét visszaviszi a nézőt a híres-hírhedt vertikális börtönbe, ahol a társadalmi hierarchia és az emberi természet kérdéseit boncolgató, szürreális környezetben újabb lakók küzdenek a túlélésért. A film gyorsabban, erőszakosabban és explicitebben vet... Több
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Cselekményben gazdagabb a második rész, és jóval több információt is kapunk a gödörről, vagyis a 333 emelet mély toronyházról, melyben szintenként két fogoly van elhelyezve. A tét az életben maradás annak ellenére, hogy az egyetlen élelemforrás a pla... Teljes kritika
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Bevallom, nekem az első rész tetszett, mert szeretem a meghökkentő dolgokat. Adott egy 333 emelet mély, speciális toronyház, mely nem az égbe magasodik, hanem a mélybe nyúlik, mint egy gödör (le a föld alá). Így is emlegetik a filmben: a gödör. A szi... Teljes kritika
Sajnos nem, pedig a film végéig lenyűgözött ez a folytatás. Minden jobb érzésű ember elvágja ott a filmet, amikor főhősnőnk egy hatalmas hullacsomagban lebeg, remélhetőleg a szabadulás irányában, és PASSZ! Ami ezután következik, az már teljesen tönkreteszi az egész filmet. Kár volt az utolsó öt percért. Vannak még ilyen filmek, pl. A ház, amit Jack épített, meg az Antikrisztus, csak ezek teljesen felesleges agymenések, míg a Platform 2 csak a legvégén válik értelmetlenné, ráadásul önimádó esztelenséggé.
Vegyes érzésekkel viseltettem a Platform második része iránt, mert egyrészt tetszett az új epizód mozgalmassága a sok harci jelenettel, másrészt viszont nem találtam értelmét a sok felesleges rejtélynek, mely inkább értelmetlenséggel, mintsem misztik... Teljes kritika
Manapság, ha egy filmen lehet agyalni, plusz még meghökkentő is, akkor már bőven az átlag fölé emelkedik. A platform ilyen franchise: az első rész megteremti a kereteket, a második pedig kibővíti. Ezúttal a központi karakter egy nő, aki túlélni próbál. A 333 emelet mély gödörben sajátos diktatúra van: az önjelölt vezető kikényszeríti, hogy mindenki csak azt az ételt vegye le a platformról, amit előzetesen kiválasztott magának. Aki csal, azt megöleti vagy levágatja a kezét. Csak azt nem értem, hogyan tud mindenütt jelen lenni, hisz ahhoz felfelé is kéne tudnia mozogni, viszont a gödörben csak lefelé lehet menni a platformon utazva. A másik: hogy férne el a platformon 666 adag kaja? És mitől, hogyan mozog? A súlytalanságos rész zagyva picit nekem: hogyan lebeghetnének az átrendezők, és ha ők lebegnek, az alvó rabok miért nem? A zárás is kusza, mintha nem tudták volna, hogyan fejezzék be. A kreatív csapat besült a zárással. Mégis jó a platform mindkét része, mert elagyalsz rajta, és meglep az egész. Ritka manapság.
Annyit hallottam a Platform filmekről, hogy mindkettőt megnéztem kíváncsiságból egymás után. A két film közt egy órás pihivel és PH érték pótlással. Eszement történetek, de az igaz, hogy hatást gyakorolnak az emberre. Ezt most pozitívumként említem, ... Teljes kritika
Hasonló filmek
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Mint alapötlet nem rossz a platform, hisz egy grandiózus kísérletet mutat meg: összezárnak 666 embert egy 333 emelet mély toronyházba (minden emeleten kettőt), akiket a középen járó platform lát el naponta egyszer élelemmel, és figyelik, hogyan harco... Teljes kritika
Meg sem közelíti az első részt, pedig a rendező-forgatókönyvíró ugyanaz maradt. A pufók fickó jelenlétéig nézhető, onnan viszont egy katyvasz az egész, tele logikátlan marhaságokkal. Míg az első felvonás tökéletes volt – a befejezést leszámítva–, ez már az első félóra után megbukik.
Zavaros, értelmetlen, felesleges katyvasz, ami semmit nem tesz hozzá az előző részhez, vagy az alapötlet mélyítéséhez. Kérdés, hogy a forgatókönyv eredetileg rendelkezett-e valamilyen céllal, üzenettel, mert ha igen, akkor csak a megvalósítását rontották el nagyon. A Platform már a második részével elindult a Kocka, Hellraiser, Fűrész franchise trash folytatásainak irányába, ami azoknál csak a 3-4. részek környékén jött el. Úgy tűnik, ez is egy olyan ötlet volt, ami egyszer működik, aztán békén kell hagyni.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Hát ez elég zavaros katyvasz lett. Pedig odafigyeltem. Akkor ez elvileg egy előzmény. (Ott a késes bácsi, a köteles feka csávó, a rákos csaj, aki felveszi az alanyokat, és az ázsiai kannibál csaj.) Egy nőt követhetünk nyomon, aki pont ugyanazt végigjárja, mint az első rész főhőse. Akkor mégiscsak volt törvény a veremben :). Igaz, nem nagyon működött... (Azt eheted meg, amit kértél a jelentkezéskor.) Van egy vak fószer, aki a "messiás" inkvizítora, és betartatja a szabályokat, a szintek közt ugrál, kezet vág, lefejez, ha kell. (A film elején azt hittem, az a "messiás", amit emlegetnek, az első rész főhőse, amíg fel nem tűntek a cameok.) A takarítós jelenet arra következtet, hogy az űrben lehet a börtön. Súlytalanság, meg a hullákat csak úgy kidobták. :) Na de itt a vége, ami az első rész koppincsa akar lenni. Viszont abszolút katyvasz, ha eddig nem veszted el a fonalat, akkor itt igen. :) Kiválasztanak valami random gyereket, 333 szobába rakják, akit aztán felküld maga helyett a hölgy a helyi redneck banda biztatására. Hát nem tudom, megérné-e ezt bárkinek is megnézni. Elég időpocsékolásnak tűnt nekem is a végére.
Az első az többször nézős volt. Ez már nem biztos. Mi jobb? A káoszba torkolló szabadság, vagy az erőltetett egyenlőség, mely szintén nem tartható fenn huzamosan? Ezen nem érdemes sokáig rágódni, hisz létezik más is.