BRIAN PEARSON (operatőr) 1990-ben kezdett kameratechnikusként dolgozni reklámokban, videoklipekben, televíziós produkciókban és játékfilmekben. Vásárolt egy 16 mm-es kamerát és elkezdett rövidfilmeket, klipeket és alacsony költségvetésű játékfilmeket forgatni két asszisztensi munka között. Hamarosan pedig már vezető operatőr lett a legkülönbözőbb műfajokban, reklámoktól a játékfilmekig.
Fontosabb filmjei: Végső állomás 5. (Final Destination 5.), Step Up - All In, A bűn útja (Reasonable Doubt), Féktelen harag (Drive Angry), Véres Valentin (My Bloody Valentine), Alice nyomában (After Alice), Fehér zaj 2.: A fény (White Noise: The Light).
Second unit operatőrként filmjei: A hetedik fiú (The Seventh Son),... Több
BRIAN PEARSON (operatőr) 1990-ben kezdett kameratechnikusként dolgozni reklámokban, videoklipekben, televíziós produkciókban és játékfilmekben. Vásárolt egy 16 mm-es kamerát és elkezdett rövidfilmeket, klipeket és alacsony költségvetésű játékfilmeket forgatni két asszisztensi munka között. Hamarosan pedig már vezető operatőr lett a legkülönbözőbb műfajokban, reklámoktól a játékfilmekig.
Fontosabb filmjei: Végső állomás 5. (Final Destination 5.), Step Up - All In, A bűn útja (Reasonable Doubt), Féktelen harag (Drive Angry), Véres Valentin (My Bloody Valentine), Alice nyomában (After Alice), Fehér zaj 2.: A fény (White Noise: The Light).
Second unit operatőrként filmjei: A hetedik fiú (The Seventh Son), Legenda vagyok (I Am Legend), Underworld: Evolúció (Underworld: Evolution), Vissza a jelenbe (Hot Tub Time Machine), Én, a robot (I, Robot), Az emlékmás (Total Recall).
(forrás: Intercom) (hp)