Jackson Curtis (John Cusack) író épp gyermekeivel kirándul, amikor a kellemesnek ígérzekző családi vakációból rémálom lesz. Jackson ugyanis rájön, hogy közeleg a világvége, de az amerikai kormány gondosan elhallgatja a dolgot – a 2012-ben bekövetkező apokalipszisre ugyanis titkos terv… Több

FILMINFÓ
Író: Roland Emmerich, Harald Kloser
KULCSSZAVAK

72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
A kép forrása: Sony Pictures Entertainment
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
72 2012 (2009)
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Köszönöm, és ha nem gond, le is írnám, persze csak ha szabad... Körülbelül olyan 4-5 alkalommal néztem már meg Roland Emmerich filmjét különböző csatornákon, de néha majdnem feladtam az (őrjítően dühítő) reklámok miatt. Egy posztapokaliptikus jövőkép... Teljes kritika
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Alapból jó műfajnak tartom az apokaliptikus filmeket, bár elég nehéz egy jó történettel előrukkolni, és azt végigvezetni jó másfél órán keresztül, amikor még arra is ügyelni kell, hogy normális rendezést kapjon egy város lepusztítása. Roland Emmerich munkássága jól tükrözi a filmben való történtek, bár én kicsit túlzásnak tartom a limuzinos hosszas jeleneteket a főszereplőkkel, amikor is az utolsó másodpercben úsznak meg minden természeti csapást. Ezt leszámítva engem valamiért megfogott az egész, mind a folyamatos menekülés, a jó kis látványvilág (pl. a repülőgépes jelenetek), vagy éppen a legvégén a "bárkák" bemutatása. Jó kis története volt, melyben főszerepet játszott az elvált szülők helyzete, de maga a pénz, a hatalom volt reflektorfényben, és sajnos a szomorú igazság. Természetesen még mindig a természet a legerősebb szerény világunkban, és ezt nagyon jól vitték vászonra, ami alapjáraton nem egyszerű, mint imént említettem, de egy-két érdekességtől eltekintve roppant lebilincselő volt.
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Amikor először néztem meg, az jutott az eszembe, hogy : 1. Már megint Amerika a nagy megmentő . 2. Az egyszerű ember élete megint rohadtul nem sokat ér. 3. Újabb "árazzuk be a gazdagok és a szegények életét". Egy látványos katasztrófafilm, de nem több. Természetesen hiába a sok milliárdnyi élet elvesztése, a film végére az emberiség kerül ki győztesen. De milyen áron? Nézd meg, és döntsd el magad! Szóval, filmre fel, és jó szórakozást!
A film összbevétele 769 679 473 dollár volt (imdb.com).
A modern bárka ötletet Noé bárkája ihlette.