1984-ben írta a forgatókönyvet egy bizonyos Wes Craven, akit már ez év előtt is jól ismerhettek a horrorfilmek szerelmesei, hisz olyan híres alkotások elkészítéséért volt felelős, mint az 1972-es Az utolsó ház balra, vagy az 1977-es Sziklák szeme, de... teljes kritika»
Szerintem egész jól sikerült a Rémálom filmes szériának a "váltás" ezzel a résszel! Az eddigi három epizód, mind valami más okból vált számomra egy élvezetes darabbá! Az első résszel, megteremtették a horror történelem egy kultikus alakját és nem mel... több»
A többség ezt a részt szereti a legjobban, én annyira nem. Maga az ötlet, hogy álomharcosok, nekem annyira nem tetszett, ellenben a megvalósítás kellemes csalódást okozott. Minden elismerésem a készítőknek. Freddy maradt az álmok ura, de az "álomharcosok" sem lettek nevetség tárgya, a mérleg tökéletesen a helyén maradt.
A film összbevétele 44 793 222 dollár volt (imdb.com).
Az összes Rémálom film harmadik legtöbb bevételét ez a rész hozta. Az első a 2003-as Freddy vs. Jason, a második pedig az 1988-ban bemutatott Rémálom 4. - Az álmok ura volt.
(Kóborló )A stúdió eredetileg Joseph Rubent szerette volna szerződtetni a rendezői székbe, de erről lecsúsztak. Mire felkérték volna őt, ő már aláírt az 1987-es, A mostohaapa című film rendezésére.
(Kóborló )A film forgatókönyvírói eredetileg közel 20 millió dolláros költségvetésben határozták meg a film elkészültét. Ebbe a stúdió nem ment bele, csupán 4,5 millió dollárt adtak a filmre. Ezáltal viszont rengeteg mindent át kellett írni az eredeti forgatókönyvben, hogy beleférjenek a költségvetésbe.
(Kóborló )Kristen szerepére meghallgatták Winona Rydert is, de a film rendezője, Chuck Russell túl fiatalnak gondolta őt a szerepre, emiatt nem is kapta meg azt.
(Kóborló )Frank Darabont, Oscar-díjas írónak ez az első munkája mint forgatókönyvíró. Ezelőtt csupán egy rövidfilmnek készítette el a forgatókönyvét (The Women in the Room címen 1984-ben).
(Kóborló )Wes Craven, aki az első Rémálom az Elm utcában című filmet írta és rendezte, semmilyen formában nem tért vissza a második részhez, mert nem hitte, hogy az sikeres lehet. A második rész sikere után viszont visszatért a stábhoz mint forgatókönyvíró és executive producer.
(Kóborló )Robert Englund szinte összes jelenetét éjjel vették fel, mert a színészt nagyon lekötötték az 1986-tól 1987-ig tartó, Downtown című tévésorozat felvételei.
(Kóborló )Szeretnéd használni a Mafab értékelését a weboldaladon?
Használd ezt a HTML-kódot »