Minden idők legrosszabb magyar filmje is lehet Briliáns ötlet, szörnyűséges feldolgozás. Olyan elképesztően irreálisak és infantilisek a dialógusok, annyira hiányzik belőlük az író részéről a beleélés, amilyet sem könyvben, sem hangjátékban, sem filmben nem láttam még soha életemben.
Közhelyek anarchikus gyűjteménye Szörnyen szétesett film. Borzalmas. Rendszertelen, közhelyes gondolatok csöppet sem művészi, hanem anarchikus halmaza. Ennyire borzalmasan rossz filmet összehozni ilyen sok híres emberrel és jelentős gondolkodóval, ez elképesztő és páratlan a magyar történelemben. Lehet akár minden idők legrosszabb magyar filmje is. Ehhez képest az Aura című magyar filmnél, ami nálam szintén vetekszik a minden idők legrosszabb magyar filmje címért, legalább annyit tudtam értékelni, hogy briliáns az ötlet. De hát ez van, amikor nem a tehetség, hanem az ego, a „mindent én akarok” és a kapcsolatok számítanak.
Nagyszerű Mivel teljesen pártmentes vagyok, ügyenként írok felemelőt és lesújtót bárkiről, és nem vagyok szokványos magyar, azaz nem vagyok öngyűlölő, alattvaló típus, aki sorban áll, ha rosszat kell mondani és tagadja az értéket, ha az magyar.
Két részt néztem végig tegnap a most 3 éves lett fiammal, aki életében először érdeklődött történelmi dokufilm iránt. Lenyűgözve nézte, a gondolatait megosztotta velem, valamint kérdezett. Sosem láttam eddig ilyet történelmi film kapcsán.
De nem ez befolyásolt, és az IMDb-n 10 pontot adtam, itt 4 csillagot.
Hogy a Fidesz felől érkezik ilyen film, megszokott. Ha Gyurcsány készítette volna, le volnék nyűgözve és örök időkre sokat nőtt volna a szememben, mert a... több»
Egy vígjáték, amin még nevetni is lehet A vígjátékokat kimondottan nem szeretem, mert a legtöbbjén egyszer sem tudok elmosolyodni sem, de amin mégis, az is totál értéktelen, üres, gagyi, unintelligens és igénytelen szórakozás. Ez a film a ritkább kivételek közé tartozik, mert még én is értékeltem a humorát, és egyébként is igen ötletes volt.
Nem reális film Igencsak távol áll attól, ahogy a valóságban működnek a dolgok, akár a rendőrséget, akár a bűnüldözést nézzük, de a filmben szereplő rendőrök, főleg záró tetteik pedig abszolút kisiklottak a személyiségük adta keretek közül is, azaz soha az életben így nem cselekednének olyan személyiségek, akik a filmben szerepelnek. Ezt az abszurditást fel sem próbálja oldani a film, hogy az alakított zsernyákok profiljába abszolút nem fér bele – ebben az esetben – az ilyesfajta cselekvés. Az egész film inkább kikapcsolódás olyanoknak, akiket nem zavar az irrealitás, vagy nem tudnak arról, hogy ez a film így inkább egyfajta virtuális fantasy.
Szakmai szempontból is értékelendő, kivéve... Titkosszolgálati, szakmai szempontból is értékelendő film, azt leszámítva, hogy aki nemzetbiztonsági szervezetekkel bármikor kicsit is komolyabb kapcsolatba került, tudja, hogy ott nincs helye erkölcsöknek, moralizálásnak, és a bomba is azért van, hogy felrobbanjon, a terrorista is azért, hogy terrorista legyen. A bombák értelmét illetően ritkán van eltérő kezelés, és mindig minden és mindenki eszköz és fogyóeszköz. Noomi Rapace-nek perfekten állnak ezek a szerepek. Az ismertebb arcok közül a legjobb lehet az ilyen és más akcióalakításokra a piacon.
Botrányos filmvég Botrányos egy ilyen kiváló filmtől ez a borzalmas vég. Totál nem amerikai és európai ízlésvilág. Ennek szól a gyenge minősítés. Pontosabban nem írhatok, mert akkor spoilereznék.
Meglepő, hogy engedélyezték a film elkészültét Ez egy híresebb amerikai thrillernek simán beillő film. Egyes esetekben kiválóan formázott karakterek, ragyogó történet, de már az elején megfogott, hogyan készülhetett ez a mai Magyarországon, mivel annyira megjeleníti a mindent behálózni, törekvő, beltenyész politikai korrupciót. A politikai szférában lévő beltenyész, egomániás erkölcstelenség, ahol a nyers egyéni értéktelenségből fakadó karrierizmus és az egoizmus dicséretet, előléptetéseket és kiváltságokat érdemel, kész csoda, hogy ez a film ma engedélyt kapott Magyarországon.
A legszörnyűbb intellektuális és morális kultúrmérgezés Iszonyú primitív, és a maximalizmusra törően erkölcstelen és egészségtelen. Primitív, buta, csak saját magukat szerető, igénytelen, a maximalizmusig morálisan idióta és értéktelen nők, akik a nőkről alkotott legsötétebb sztereotípiákat alakítják és vetítik. Igazi imperialista, multinacionális hulladék, ahogyan a multik szeretnék látni a lakosság értelmi és erkölcsi színvonalát. Ilyen sorozat csakis lerobbant közerkölcsöket követelő, nemzetközi, globalista, nagytőkés, álpíszís, imperialista, szociopata társadalomban kerülhet színpadra, ahol az értékek jelentős része vagy zöme kifejezetten közellenség, az értelmes gondolatok megfogalmazói pedig számos téren betiltandók és eltitkolni valók.
Brutálisan élethű, sőt életszerű Brutálisan élethű, sőt mintegy brutálisan életszerű. Roppant mód dokumentumfilm-jellegű, ami miatt sokkal inkább beleviszi a nézőt a történésekbe. Izgalmas, kiváló rendezés, kitűnő és egyedi alkotás.
Hangulati és szokatlan Aki normál filmet, hétköznapi kikapcsolódást akar, jó eséllyel csalódni fog. Ez egy hangulati, különleges tónusú és vonalvezetésű film, egyenletes és szokatlan élményfolyammal. Aki szereti az extra alkotásokat, annak való, a hétköznapi emberek unatkozni fognak rajta.
41 Aura (2014)
Briliáns ötlet, szörnyűséges feldolgozás. Olyan elképesztően irreálisak és infantilisek a dialógusok, annyira hiányzik belőlük az író részéről a beleélés, amilyet sem könyvben, sem hangjátékban, sem filmben nem láttam még soha életemben.