Szerezd meg a Mafab medálokat, és mozizz ingyen egész évben! » Login  
73%

Gyilkosság az Orient expresszen (2017)

Murder on the Orient Express
Filmadatlap
 
30
Szereplők
75
Vélemények
30
Képek
6
Videók

Galéria (30)

Kenneth Branagh
Johnny Depp
Daisy Ridley
Penélope Cruz
Judi Dench
Michelle Pfeiffer
Willem Dafoe
Derek Jacobi
Josh Gad
Leslie Odom Jr.
Lucy Boynton
Olivia Colman
Manuel Garcia-Rulfo
Sergei Polunin
Tom Bateman
Kenneth Branagh
Kenneth Branagh
Kenneth Branagh
Daisy Ridley
Johnny Depp
Daisy Ridley
Michelle Pfeiffer
Judi Dench
Olivia Colman
Penélope Cruz
Judi Dench
Olivia Colman
Manuel Garcia-Rulfo
Daisy Ridley
Leslie Odom Jr.
Josh Gad
Johnny Depp
Sergei Polunin
Johnny Depp

Videók (6)

 
HannaK   2021. 10. 24.

legújabb vélemény

2

A történet jó, de valahogy unalmasan lett tálalva. A sok sztár is zavaró volt, mintsem látványos.

 
Artemisia   2020. 06. 07.

a nap véleménye

4
Édes a bosszú

A zseniális Agatha Christe legembematikusabb regényének 2017-es adaptációja. Az alapanyag önmagában is mesterien felépített, bámulatos történet, így a film nem nagyon tudott mellé lőni. Néhány kissebb változtatástól eltekintve hűen követi az Agatha ... teljes kritika»

 
mamiéstöti2   2018. 01. 18.

0

Parádés szereposztás. A legtöbb színész teljesen azonosulni tudott karakterével, ezzel együtt nem a legjobb adaptáció.

 
indingo   2017. 11. 09.

0

Nem voltam elájulva a filmtől, hozzáteszem a könyvet sem olvastam. Az első 1,5 óra eléggé unalmas, amit csak a csodás havas tájak látványa enyhít. Az utolsó 20 perc volt csak ami tetszett és legalább egy kicsit érdekessé tette a filmet.

 
ArpiHajdu és Réci   2017. 12. 03.

0
A világ legjobb detektívjének kalandja

Egyfelől könnyű dolga volt a készítőknek, hiszen Agatha Christie gondoskodott az erős alaptörténetről, másfelől viszont pont ez okozta a nehézséget, hiszen klasszikus műről van szó, amit már több ízben feldolgoztak (lásd az 1974-es feldolgozást) és h... teljes kritika»

 
Berto49   2018. 02. 12.

1
Ezt a filmet fölösleges volt elkészíteni

Sokakkal együtt nekem is az a véleményem, hogy ennek a filmnek az elkészítése a létező legfeleslegesebb ténykedés volt. Egyéni problémám. hogy Agatha Christie nem igazán a kedvencem, az a néhány krimi, amit olvastam tőle szerintem mind egy kaptafára ... teljes kritika»

 
Deku   2017. 12. 05.

0

Jól indított a film majd egy hirtelen váltással mélyrepülésbe kezdett ami elrontott mindent. Itt el se tudom képzelni, hogy mi történt, mivel eleinte nem volt vele bajom mivel a sztori egész helyes volt, de aztán hiányérzetem támadt.

A film összbevétele 352 789 811 dollár volt (imdb.com), míg a magyarországi piacon 194 616 572 forintot termelt. A hazai mozik összesen 142 358 mozijegyet értékesítettek a produkcióra.

 

A Gyilkosság az Orient experesszen Agatha Christie 16. regénye volt.

(Artemisia )
 

Kennezh Branagh a 6. olyan színész, aki Hercule Poirot bőrébe bújt.

(Artemisia )
 

A film végén felcsendülő főcímdalt Michelle Pfeiffer énekli, és Patrick Doyle zeneszerző, valamint Kenneth Branagh írta.

(Artemisia )
 

Agatha Christie regényében a vonaton utazó doktor görög volt, és Dr. Constantinnak hívták.

(Artemisia )
 

A rajongóknak először nem tetszett a Kenneth Branagh-féle bajusz, ám az 1974-es verzióban éppen Agatha Christie-nek volt problémája a filmbéli Poirot bajszával, talán az új verzió közelebb is áll ahhoz, ahogy azt az írónő kitalálta.

(ArpiHajdu és Réci)
 
Kenneth Branagh nem Poirot. Legalábbis nem az az elfojtott szexusú, bár alkalmanként azért orosz szélhámosnők iránt lelkesedő, alacsony, tömzsi alak, akit maga Christie sem igazán kedvelt, és neki legyen mondva, de olvasói háta mögött, idő előtt le is gyilkolta. Poirot férfi. Ráadásul szerelmes férfi. több»
 
A film sikerrel képes visszahozni valamicskét az évtizedekkel ezelőtt virágzó, dialógus alapú, rejtvényfejtős krimik világából. 65/100 több»
 
A Gyilkosság az Orient Expresszen legújabb feldolgozásának problematikus kettőssége abban áll, hogy bár a végkifejlet drámaibbá hangolásával, s újszerű megközelítésével kísérletezik, a hagyománykövetés és a nézői elvárások teljesítésének jegyében nem mer bátrabban hozzányúlni az irodalmi alapanyaghoz, így a későbbiekben nem a „felesleges”, hanem sokkal inkább a „kihagyott lehetőségek adaptációjaként” fogjuk emlegetni. több»