Vajon mi az ebben a filmben, amit nem láttunk már korábban, persze leginkább Ritchie-nél, meg nyilván Tarantinónál, illetve másoknál? Nem sok minden, a dolog mégis működik. Igaz, az első fél órában óhatatlanul eszébe jut a nézőnek, hogy ebből lesz-e valaha film, de aztán kiegyenesednek a dolgok, elsősorban az által, hogy összekuszálódnak, azaz csavar csavart követ, az izgalom végig fennmarad, sőt fokozódik. Mondjuk a filmes kikacsintás fölösleges a végén, az embernek egy pillanatra az az érzése, hogy pont a végére fogyott el a kraft, vagy Ritchie mindenáron be akart kerülni a saját filmjébe – ami egyébként már Tarantinónál is unalmas volt –, de igazából ez a billenés is megbocsátható. Összességében a film nem tökéletes: jobb a jónál, de gyengébb a zseniálisnál. 4 és fél csillagot érdemelne, de úriember leszek, és megadom az 5 csillagot.
„A neve Fahasz. F-h-val írva, szóval nem szimpla F@sz.” Az Úriemberek kapcsán az ember lépten-nyomon abba a már-már közhelyesnek ható jellemzésbe botolhatott, hogy ezzel a filmmel az író-rendező, vagyis Guy Ritchie visszatért a gyökereihez. Ha már kö... Teljes kritika
A hozzászólás cselekményleírást tartalmazhat!
Guy Ritchie az elképesztően cool gengsztermozik atyjaként került a köztudatba. Első két filmje, A ravasz, az agy és a két füstölgő puskacső, valamint a Blöff a mozis popkultúra szerves része. Kevés embert ismerünk, aki nem tudna idézni egyikből vagy ... Teljes kritika
Végre újra az igazi Guy Ritchie! Nagyon jó kis film lett. Pörgős, akciódús és nem utolsó sorban humoros. Már nagyon hiányzott egy film, ami nem remake vagy folytatás. Hozza a kötelezőt, és még egy kicsit annál is többet. Érdemes megnézni!
A film, mellyel Ritchie visszatért a gyökereihez, a már jól bevált gengszter-formulához. 2019-ben megjelent az Úriemberek című alkotás, amin érezni, hogy direktorunk egy nagy visszatérésnek szánta. Bevallom, engem megvett kilóra. Híre megy, hogy a d... Teljes kritika
Az első 20 perc nekem kicsit vontatottan indult, azt gondoltam, na mi van, nem lesz itt semmi? Aztán belecsaptak a lecsóba, és igen, zseniális, bravúrós film, rengeteg csavarral. Csak ajánlani tudom.
Guy Ritchie új rendezésével visszatért gengszterfilmes gyökereihez. Az angol fenegyereket nem véletlenül kiáltották ki karrierje kezdetén az új Quentin Tarantinonak. Első két filmje, A ravasz, az agy és két füstölgő puskacső és a Blöff egyértelműen T... Teljes kritika
Nekem nem tetszett. A sok jó kritika hallatán egy különleges filmre számította, de a története nekem unalmas volt, erőltetett és izzadságszagú. Tipikus Guy Ritchie film, amit a pazar szereposztás sem tudott megmenteni.
Guy Ritchie saját magát koppintotta. Olyan, mintha a Blöfföt megcsinálta volna kicsit 21. századira. Még a név (Mickey) is marad, meg a disznó motívum.
Guy Ritchie visszatért az egyetlen műfajhoz, amihez igazán ért, és ezúttal is szórakoztat. Nekem pl. jobban tetszett, mint a Spíler, amivel amúgy szintén nem volt különösebb gondom. Itt jobb volt a sztori, és kevesebb volt a felesleges mellékszál.
Tipikus Guy Ritchie film. Hozza a megszokott minőséget és hangulatot, ami miatt egy igen kellemes és szerethető film lesz belőle, habár azért nem üti meg a régi kedvencek (Blöff, Ravasz az agy...) szintjét.
Remek kis gengsztersztori, nagyon pasis, és külön örültem, hogy ennyi jó színésszel rakták tele a filmet.
Guy Ritchie stílusa bejön, ez a film is tetszett. Nem bonyolult, vagy különösebben érdekes a történet, de a cselekmény, a vágás, a párbeszédek feszesek, és emiatt tud izgalmas lenni. Ehhez van érzéke, és a téma is a hozzá legközelebb álló. Ráadásul a... Több