Volt egyszer egy ember a felvevőgéppel 7 évvel a Mariupolis elkészítése után a litván rendező, Mantas Kvedaravicius visszatért Ukrajnába, hogy filmet készítsen a kirobbanó háborúról ugyanazokkal az ott élő emb... több»
Felejtsd el az olcsó port, szívjál te is joint! Guy Ritchie pár balul elsült kitérő után visszatért ahhoz a zsánerhez, amiben igazán jó. S bár minőségileg se a Blöffhöz, se az A ravasz, az agyhoz... nem ér fel az Úriem... több»
Magány szülte bekattanás Két világítótorony-őr 4 hétig tartó együtt dolgozásának történéseit ismerhetjük meg, vagyis egy bizonyos ideig azt hisszük, aztán Robert Eggers átterel minket egy teljese... több»
Vakító, napsütötte pokol A tavalyi év legújszerűbb, legerősebb horrárját szállító Ari Aster új mozival jelentkezett. És második nagyjátékfilmjével, a Fehér Éjszakákkal ismét valami rendkívűl bete... több»
Almodóvar 21. nagyjátékfilmje Pedro Almodóvar egyszerűen képtelen leállni a filmezéssel. 69 éves, és a Fájdalom és Dicsőség a 21. nagyjátékfilmje a Mindent anyámról, az Asszonyok a teljes idegösszeoml... több»
74 Mariupolis 2 (2022)
7 évvel a Mariupolis elkészítése után a litván rendező, Mantas Kvedaravicius visszatért Ukrajnába, hogy filmet készítsen a kirobbanó háborúról ugyanazokkal az ott élő emb... több»