Altesti dagonyázás.
A film izgalmas, eredeti ötlettel indít, ám a film felénél már érezhető, hogy a kezdeti eredetiség után nem jutott semmi új az alkotók eszébe. Így a film belemenekül a stílusjegyek halmozásába, a húsba, vérbe, kelésekbe, üszkösödésekbe, körömgombákba.
Ella Rumpf alakítása kiemelkedő, a főszereplő srác már kevésbé izgalmas.
Marguerite karaktere autisztikus, néha kicsit túlságosan is passzív egy főszereplőhöz mérten, de a világlátása érdekes, lebilincselő. A főbb fordulópontok nem túl eredetiek, a különlegességet elsősorban a matematika iránti szenvedély adja.
Kiemelném még az operatőri munkát. Izgalmas beállítások, a színvilág pedig jól el van találva.
A film első fele hibátlan, aztán kicsit túl sok lesz benne a hurok, de valahogy önismétlődően. Ettől függetlenül nagyon értékelem, sokkal jobb egy ilyen kevésbé jól kimért, egyedi darab, mint a szabványfilmek.
Többet ígért, mint amit adott. Amúgy nagyon érdekes, hogy perzsa nyelvű a film, az egy hatalmas plusz pont. A történet valahogy nem állt össze. Tudtommal rövidfilmnek indult.
Nagyszerű film, igazán hiteles a világa. Nekem nagy csalódás volt a magyar szinkron után az eredeti hang, mert Connerynek elég komolytalan az eredeti hangja.
Nagyon erős az atmoszférája, olyan lucskos sár van mindenütt, hogy szinte fáztam a film nézése közben. A két főszereplő elképesztően jó a filmben. A zenét külön kiemelném még.
62 A szer (2024)