Az ember szeretné elfelejteni... A helyzet az, hogy ez a film nemcsak mellényúlt, hanem még rá is markolt a rossz ízlésre. Minden jelenetből ordít a „jó lesz ez így is” mentalitás, a színészi játék túlzó... több»
Az elfelejtett átlagfilm „Majdnem” kreatív megközelítéssel játszott el a gondolattal, hogy mi történne, ha három középiskolás srác pszi-erőkre tenne szert. Talán már ez a mondat is nosztalgiát ké... több»
Brutális és nyers, de mégis unalmas Ez a film olyan, mintha Bruce Banner lelki válságát egy másfél órás slow motion vívódásban akarnánk megérteni, miközben egy 4 méteres zöld fickó palacsintává csapkod tank... több»
A közepes Netflix-film megtestesülése Vannak filmek, amelyek semmiben sem igazán rosszak vagy jók – épp ezért nem is emlékezetesek. Olyan, mintha mesterséges intelligencia tervezte volna meg a tökéletesen fe... több»
A maga idejében is ciki volt Ez a film 2003-ban már olyan volt, mint egy öltönyös fickó a diszkóban: nagyon próbálkozik, de nem érzi a ritmust. Charlie angyalai úgy viselkedik, mintha Tarantino és a ... több»
A kultikus erotikus thriller A film, ahol Sharon Stone nem játszik, hanem belép a filmtörténelembe, nem ajtón át, hanem lábak között. Nemcsak levetkőzi a ruháit, hanem a szerepei határait is. Catheri... több»
A mi lett volna, ha... nem lett volna ennyire steril? (5/10 – a multiverzum árnyékában elgurult kreativitás.)
A What If...? az a projekt, aminek már az ötlete önmagában izgalmasabb, mint a legtöbb, amit az MCU poszt-Endgame ... több»
A galaxis peremén A Zsivány Egyes különös jószág. Olyan, mint egy köztes fejezet egy nagy regényben, amit utólag írtak hozzá, hogy ki legyen töltve egy űr az epikus cselekményben. A Star W... több»
Az utolsó YA franchise (6,5/10 – futás, rejtély és egy kis identitáskeresés)
Amikor 2014-ben kijött Az útvesztő, már túl voltunk a Hunger Games első sokkján, a Twilight-őrület lecsengett, és Ho... több»
76 Állj, vagy lő a mamám! (1992)