Lódarázscsípés-szerű élmény Jason Statham újból és újból képes meglepni azzal, hogy van még lejjebb. Tengerszint alatti mélység szempontjából ez a film egy feneketlen mélység. A produkció egyetlen alkotói kreativitást mutató része a főcím alatt pörgő képsor, mely egyben kimeríti a film méhekkel való kapcsolatát is – ha nem számítjuk a történet agyatlan allegóriáját. A kedvencem az a képmutató szemléletmód, amellyel palástolni igyekeznek a főszereplő tettei mögött álló egyszerű motivációt, a bosszúvágyat (ami láthatólag helyenként kiegészül a puszta öldöklési vággyal). Oké, ez csak egy akciófilm, de mégis milyen üzenetet kíván közvetíteni a rá (számomra érthetetlen okból) oly fogékony közönség sorai felé? Ha az elváráso... több»
Szerintem az utóbbi évek Star Wars-produkciói közül MESSZEMENŐEN a legjobb a Zsivány Egyes. Annyi év után ismét a jó öreg Birodalom és Lázadás csap össze, régi és új karakterekkel egyaránt képviseltetve magát.
Hiába mondhatnák/mondják sokan, hogy ez a korszak már tényleg egy lerágott csont, szerintem jelen filmünk épp remek ellenpéldául szolgál – nem mellesleg bizonyítva, hogy még mindig maradt mit mesélni a messzi-messzi galaxisról anélkül, hogy teljesen új irányba terelnénk a fókuszt.
Az alkotás erőssége talán pontosan abban rejlik, ahogy bravúros módon keveri a nosztalgikus régit a felcsigázó újjal. Ugyanakkor nem kavarja még jobban össze a kirakós darabjait, sokkal inkább rendezi azokat.... több»
Ha valaki nem látta volna még, szívből javaslom, hagyja csak ki! Én őszintén nem tudom, hogyan lehet ennek a valaminek ilyen magas értékelése az oldalon. Egyedül azt tudnám elképzelni, hogy egyesek nem akartak lepontozni egy olyan művet, melyben kedvenc színészük/színésznőjük szerepel. Az én szememben viszont a körülmény, hogy a főszereplő-páros Denzel Washington + Angelina Jolie nevével fémjelzett filmnek ültem neki, magasabb elvárásokat támasztott bennem – mint végül kiderült, alaptalanul –, így kellemetlenebb szájíz is maradt utána. A szembetűnő az egészben a kiegyensúlyozatlanság, hiszen az ember ahhoz szokott, hogy egy sablonos, semmitmondó filmben tehetségtelen, de legalábbis olyan-ami... több»
73 A méhész (2024)
Jason Statham újból és újból képes meglepni azzal, hogy van még lejjebb. Tengerszint alatti mélység szempontjából ez a film egy feneketlen mélység. A produkció egyetlen alkotói kreativitást mutató része a főcím alatt pörgő képsor, mely egyben kimeríti a film méhekkel való kapcsolatát is – ha nem számítjuk a történet agyatlan allegóriáját. A kedvencem az a képmutató szemléletmód, amellyel palástolni igyekeznek a főszereplő tettei mögött álló egyszerű motivációt, a bosszúvágyat (ami láthatólag helyenként kiegészül a puszta öldöklési vággyal). Oké, ez csak egy akciófilm, de mégis milyen üzenetet kíván közvetíteni a rá (számomra érthetetlen okból) oly fogékony közönség sorai felé? Ha az elváráso... több»