Daniel Pemberton 1977. november 3-án született az Egyesült Királyságban. Már gyerekként élénken érdeklődött a zene iránt. Mindössze tizennégy éves volt, amikor egy többsávos kazettás magnóra rögzítette debütáló albumát, a Bedroomot. Az albummal sikerült felkeltenie Pete Namlook zenész figyelmét, a lemez végül a Fax kiadójánál jelent meg.
Pemberton még ugyanebben az évben kezdett tévésorozatok, tévéműsorok és dokumentumfilmek zenéin dolgozni. Többek között részt vett a The... Több
Daniel Pemberton 1977. november 3-án született az Egyesült Királyságban. Már gyerekként élénken érdeklődött a zene iránt. Mindössze tizennégy éves volt, amikor egy többsávos kazettás magnóra rögzítette debütáló albumát, a Bedroomot. Az albummal sikerült felkeltenie Pete Namlook zenész figyelmét, a lemez végül a Fax kiadójánál jelent meg.
Pemberton még ugyanebben az évben kezdett tévésorozatok, tévéműsorok és dokumentumfilmek zenéin dolgozni. Többek között részt vett a The Game és A Sötét Kristály - Az ellenállás kora zenéinek megalkotásában. Szélesebb ismertségre filmes munkáinak köszönhetően tett szert. Az utóbbi egy évtizedben olyan filmek zenéin dolgozott, mint a Vér, az Útvesztő, A jogász, a Flörti dancing, Az U.N.C.L.E. embere, az Arany, az Arthur király: A kard legendája, a Mélytorok: A Watergate-sztori, az Elit játszma, A világ összes pénze, az Ocean's 8: Az évszázad átverése, a Pókember - Irány a Pókverzum, a Yesterday, az Árva Brooklyn, a Ragadozó madarak (és egy bizonyos Harley Quinn csodasztikus felszabadulása), az Enola Holmes vagy A chicagói 7-ek tárgyalása.
(Puncs)